Odc. 3 Plakaty i ulotki
Dzisiejsza notka w tym cyklu będzie głównie graficzna.
Pierwszy plik to plakat, który wzbudził w nas wiele pytań.
Czy jest ona skierowana do klientów czy pracowników?
Gdzie ją wywiesić?
Czy ktokolwiek zwróci na nią uwagę?
Czy musi ich być tak dużo?
Czy maksymalna kwota 1500 złotych do podziału to kwota zachęcająca do dodatkowego angażowania się w świątecznym okresie?
Ile kosztował druk?
O co w niej tak naprawdę chodzi?
Czy wystarczy doradzić klientowi zakup perfum dla żony, aby premię otrzymać?
Czy spełniła swoją rolę?
Czy o tej akcji wie Zarząd Spółki?
Może ktoś pokusi się o odpowiedzi.

Drugi plik to ulotka, która wpadła nam w ręce. A cóż to za współpraca? Z przedsiębiorcami?
Z Pocztowcami nie warto już współpracować?
Rozumiemy, że w ramach wyzwań wzrostu za nasze, pocztowe pieniądze przygotowaliśmy te pakiety szkoleniowe?
Jak można dołączyć do zespołu nie będąc jego członkiem? Mistrzostwo świata, ale w negatywnym znaczeniu.
